Sipariş Süreci

Siparişiniz ile ilgili durum güncellemelerini e-mail yoluyla ya da kullanıcı girişi yaparak sistem üzerinden öğrenebilirsiniz. Bunun için lütfen siparişinizi verirken belirttiğiniz mail adresinizin gelen kutusunu kontrol ediniz.

Siparişiniz başarıyla onaylandıktan sonra faturanızın bir kopyası size e-mail ile gönderilir. Fatura kopyanıza ulaşmak için lütfen spam veya önemsiz posta klasörünüzü kontrol ediniz.

Ürününüz kargolandıktan sonra kargo takip numaranızı sistem üzerinden kontrol edebilir ya da size iletilen e-mail üzerinden takip edebilirsiniz.

Maalesef, siparişinizi gerçekleştirdikten sonra gönderim adresinizi değiştiremezsiniz. Sennheiser Türkiye üzerinden gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz Fiziksel gönderi içeren siparişler olması ve gönderildiklerinde derhal işleme alınması nedeniyle sistemimiz tarafından geri almanız veya değiştirmeniz mümkün olmayacaktır. Gönderiniz başarılı bir şekilde teslim edilmezse, gönderiniz bize iade edilecektir.

Siparişiniz bize tekrar geri gönderildiyse, ödeme yönteminize sistemimizden geri ödeme yapılacaktır. Geri ödemesi gerçekleşen siparişleri yeniden gönderemiyoruz bu nedenle böyle bir durumda lütfen web sitemizden yeni bir sipariş veriniz.

İptal ve İade İşlemleri

Siparişiniz işleme alınmadığı takdirde siparişinizi iptal etmek için siparişin verildiği gün sistemden talepte bulunabilirsiniz. Siparişiniz çoktan işleme alındığında veya gönderildiğinde ise iptal talebinizin onaylanamayabileceğini lütfen unutmayın.

İade talebinde bulunduysanız, ürünler bize ulaştıktan ve kontrol edildikten sonra paranız iade edilecektir. Para iadesi ile ilgili diğer tüm sorularınız için lütfen Destek kısmı altında bulunan Sennheiser İade Talep Formu aracılığıyla bizimle iletişime geçin.

Para iadeniz, iadeniz bize ulaştıktan ve onaylandıktan sonra 5 ila 7 iş günü sonra kartınızda görünecektir.

Sıkça Sorulan Sorular

Sennheiser Türkiye gizlilik politikasını web sitemizdeki footer alanında (alt kısmında) yer alan Gizlilik Sözleşmesi ve Çerezler sayfasında bulabilirsiniz.

Hayır çerezler hiçbir güvenlik riski oluşturmamaktadır. E-ticaret sistemimiz tüm çerezleri şifrelemektedir. Ayrıca, çerezler hiçbir kişisel bilgi içermez, sadece sistemimizin tarayıcınızı tanıması için benzersiz bir tanımlayıcı olarak görev yapmaktadır.

Ürününüzün hakkında teknik destek talepleriniz için lütfen Destek sayfamız altında bulunan Sennheiser Teknik Destek Servis Formu aracılığıyla bizimle iletişime geçin.

Ödeme yöntemlerine sipariş aşamasında sırasında karşınıza gelen ödeme sayfasında ulaşabilirsiniz. Sizler için ödeme yöntemlerimizi sürekli olarak çoğaltmaya çalışıyoruz.

Kredi kartı ve Debit kart kullanımı olmaksızın şuan için sipariş ödemelerini kabul edemiyoruz.

Öncellikle kodu doğru yazdığınızdan emin olun. Lütfen kuponun hüküm ve koşullarına dikkat edin. Kullanım tarihi dolmuş veya koşulları karşılamayan kodlar sistem tarafından kabul edilmeyecektir.

Bir kredi kartının kabul edilmemesinin birçok olası nedeni vardır: kartın son kullanma tarihinin geçmiş olması, kredi kartı limitinize ulaşmış veya limitinizi aşmış olmanız, günlük ücret limitinizi aşmış olmanız veya işlemin teknik sorunlar nedeniyle gerçekleşmiyor olmamasıdır.

Kredi kartı ödemenizi gönderirken sorun yaşıyorsanız, yardım için İletişim Formu aracılığıyla Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerken, lütfen aldığınız hata mesajını ve alışveriş sepetinde görülen sipariş numarasını ekleyin.